Monday, June 23, 2008

Pemandu Wanita

Gara-gara aku kena memandu sendiri hari ini, aku pun nak komen sikit isu "Pemandu Wanita". Kadang2 aku pelik mcmana wanita boleh memandu kereta yang langsung lampu brek tak menyala??? atau accessories kereta dia tu mcm kereta racing??? Banyak betul duit wanita zaman metropolitan ni yer. Tapi yang aku musykil tu bukan apa....cara pemanduan, justifikasi si pemandu dan keadaan kereta tu tak kena. Contohnya, ada sorang akak ni kereta dia hebat gila (kereta malaysia), rim kereta punya mahal, lampu brek ketiga mati, lampu brek lain digelapkan (sampai aku nak langgar tadi) tapi bawak slow gila kat lorong laju. Bayangkan meter kereta kancil aku 60km/j. Helo...mak aku pun bayar road tax, so pandai la ke tepi sekali kak!! Ingat dia aje nak kena check in???? Aku pun ganaz gak bawak keter tapi aku ni kalau memandu tengok sekeliling jugak, terutama kena perhati motor2, pemandu wanita (takut kena langgar), kalau slow tu pandai la ke tepi, etc. Sayang betul aku kat semua orang............................................

1 comment:

azzalyzaa said...

hai..jumpa link dr blog saiful..bertuahnya -'isteri tercinta' -dia tulis.. :D

jom share pengalaman..ni cerita saya dulu kala pasai kereta dan perempuan..

http://azzalyzaa.blogspot.com/2005/04/perempuankereta-dan-jalan-raya.html