Wednesday, June 25, 2008

Pencarian kerja baru

Sedar tak sedar dah dekat tiga tahun aku kerja di sektor IPTS. Kerja apa pun, kalau minat zero kira kita menyusahkan orang. Contohnya kalau datang kerja pastu mengatal, baik jangan kerja sbb korang ni kasi aku buat dosa (kutuk korang la... dalam hati aje!!).
Sebenarnya bukan itu isu yang aku nak citer, aku baru je isi permohonan kerja secara maya untuk jawatan Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi. Sejam gak aku isi, terkial-kial nak isi maklumat, bukak file itu, tutup file ni, tapi akhirnya siap. Aku puji sistem yang dipunyai kementerian sumber manusia kerana boleh detect kepincangan/ kesalahan maklumat yang kita masukkan atau auto recognize post office kawasan aku, negeri mana aku dok.....bagus2...kurangkan kesalahan ketika mengisi.
Kat sini aku nak promote juga kepada mereka yang masih tidak berkerja untuk sama2 mengisi permohonan di sawang spp secepat yang mungkin (betul ke sawang tu merujuk web???, penguasaan bahasa kureng..)

1 comment:

Landak said...

website=sesawang

Good luck..