Friday, May 29, 2009

August birthday celebration

Lama lagi bulan Ogos, excited aku & hakam tak bertempat coz mak arrange buat birthday party. Disebabkan bulan puasa, kami buat bulan sembilan sempena rumah terbuka aidil fitri dan birthday celebration.

Macam2 aku dah arrange dengan hakam, nak gantung belon, kek bob the builder (setakat fadli tak ubah character cartoon lagi), hantar invitation card, air spicy (air carbonate tapi nain ckp air pedas), buah-buahan (no semangka,normally known as tembikai), birthday party pack utk 11 orang, kerepek dan makanan berat mak aku buat la.

Aku dah berangan dapat beg Coach idaman kalbu. Hari tu lalu tepi boutique KLCC dah ada display. Kak su (kawan satu kelas master) plak dok cerita beli beg TODS. Mmg tak disangkal beg TODS ada design dan colour yang cantik sekarang. Jealous aku da....tak dapat sekarang, aku pastikan aku dapat beli sendiri lepas ni!!

By the way, hubby aku dah lupa la tu...dia kena buat blog MI atas permintaan mak teh, kira library family and kena upload picture keluarga. Hum...pic kenduri aku lepas la tapi pic lain aku rasa ken scan....akak aku dah confirm pic dia kena scan. Kalau sempat aku rancang nak launch sekali time birthday party.

No comments: