Saturday, May 2, 2009

Branding ke aku ni????

Aku ni bukan le nak demand tapi mmg ada benarnya barang yang berkualiti mesti mahal.

Kasut keje yang aku ada setakat ni snowfly and primavera. Keselesaan dan fashion ketara berbeza. Aku vote snowfly but now i'm thinking of to buy a pair of clarks. Sbbnya dah tua2 ni kena jaga kesihatan kaki yea. Nak pakai kaki ni smp tua yea...

Kasut jalan yang aku ada kickers, crocs dan vincci. Crocs tu sgt ringgan. Kickers tu kasut honeymoon aku. Vincci tu time2 pakai baju kebaya. Aku now mengintai-intai nak beli timberland sandle plak...

Handbag aku byk dari yang takde jenama (ayah aku beli time gi jln2 dengan pak ngah aku), guess dan braun buffel. Tapi, sekarang aku dah tak minat tu semua, aku nak beg ni. Puas pujuk hubby tapi dia tak layan.



Hubby, kalau u baca tolong la beli beg ni utk bini kesayangan u. :)

Jam aku ada 1 aje. Tu pun dah rosak. Aku nak suruh akak aku beli jam utk aku la bezday ni. Harap2 dia bagi yang cantik, aku dah tak minat jam office style. Akak, jgn lupa tau...kesian adik ko ni ha....!!

No comments: