Sunday, May 3, 2009

Hubby oh hubby....

Dah sebulan aku berpantang. Aku dah realize satu perkara yang selama ini aku abaikan. Dengar dari mulut org mcm ini, itu dan begitu. Tapi inilah kenyataan hidup.

Satu masa dulu aku pernah melafazkan yang pun tak akan ada masa utk hubby kalau aku ada anak. Tapi, perjalanan hidup kita tidak senantiasa cerah, adakalanya mendung atau hujan (salji blum ada kat malaysia).

Bila aku dalam kepayahan, hubby aku mmg banyak bersabar. Aku plak sekarang sentiasa letih, sensative (ckp sikit pun aku sedih dah...!!!), pantang makan & minum. Mandi pun mesti air panas, pagi ke, petang ke, hubby aku mmg setia jadi tukang angkat air. Rumah sewa aku blum ada water heater. Kadang kesian jugak, laki mana tak bosan tiap ketika nak ulang benda yang sama, nanti aku pikirkan nak pasang water heater kat bilik air tu (cost+upah pasang+kat mana nak beli...byk plak nak kena pikir).

Sabar gila la hubby aku...sekarang ni dok layan aku convert power point to word. ISO punya pasal, smp hubby aku pun kena selam minum air sama aku.....:)

Last but not least, jgn lupa bezday i beli handbeg kesukaan i tu...!!!

No comments: