Friday, July 24, 2009

Gatal, Digatalkan, Menggatalkan, Tergatal, ...

Aduh....tah apa kena aku...gatal gilos leher smp kulit kepala!!! Bayangkan mata nak terlelap, aku terjerit-jerit gatal... habis hubby kena tukar cadar, bantal, selimut!! Jam menunjukkan pukul 12 tengah mlm... tq hubby, baru i boleh tido.

Bangun pagi, habis mak aku garu kepala dengan shampoo. Hilang kejap gatal-gatal kepala. Pukul 2 mak kasi cream plak, sapu seluruh leher. Muka??? Ish, muka takleh sapu la dik!!

Pukul 4.45 petang, hubby jom gi klinik nak. I tak tahan ler...gatal..

Doctor Klinik Dinamik, Semenyih bagi aku calamine, ubat sebelum mkn, ubat selepas mkn utk mlm sahaja, dan ubat cacing....pasal nak kena mkn doctor??? Mana la tau, lepas buat operation, semua ulat-ulat dalam badan awak dah kena usik. So, dia dah kacau smp awak gatal-gatal. Sabar je la aku terima kenyataan tu!!! Nasib makan sekali aje, 20ml.

Harap sangat mlm ni aku tido dengan aman. Amin.

No comments: