Wednesday, March 31, 2010

Pembentangan Projek 1

Alhamdulillah, aku berjaya membuat pembentangan projek 1 di UTM pada 30 April 2010.

Pengalaman aku menarik sebab kali ni aku bukan berseorangan tapi berteman, baby dlm perut ni la siapa la kan...! Husband awal2 lagi aku tak kasi masuk, mungkin kali kedua nanti aku kasi masuk utk jaga baby (ada makna gitu).

Sepanjang perjalanan, lenguh dan sakit belakang seakan sinonim dengan aku. Mula-mula aku suruh husband turunkan kerusi sikit. Lepas tu nak kerusi tu turun habis...aku pun terus tidur.

Apa pun, aku gembira sebab aku akan proceed ke projek 2 tanpa perlu menunda lagi masa!!! Dan aku tak sabar nak habiskan perjuangan ini.

Hubby tersayang,

Lepas ni awak sambung belajar pulak yea...suka hati la nak sambung MBA ke, Msc Engr ke...M.Eng ke...

Hal British Council tu...terpulang tp I nak g gak, insya Allah tahun 2011.

p/s: Adakah aku akan menyambung pengajian lagi selepas ini? 99% dalam diri ku mengatakan TIDAK.

No comments: