Friday, April 23, 2010

Bahan Bacaan

Opis saya ada library, kalau org kata takde bahan tp di sini, nak bahan apa...ckp sahaja dan insya allah akan diusahakan untuk ada di masa hadapan.

Terpulang kepada kita sama ada untuk membaca atau tidak, jangan kata majikan tidak prihatin pulak yea.

Sebenarnya aku ingin menulis mengenai majalah Pa&Ma. Aku dah lama tidak membelinya hanya kerana isu yang sering diulang-ulang berkali-kali, aku rasa macam takde pembaharuan sebab kadang-kadang tu ayat bulan 12 bulan sama dengan bulan 1 yang lepas. Ini pandangan peribadi aku, tidak berkait dengan mana-mana pihak.

Ada orang beli semata-mata nak tengok fesyen ibu mengandung dan ada orang beli sebab menu kanak-kanak. Tepuk dada dan tanya selera anda. Aku? Since ada supplier kat opis baru ni, aku bakal meminjam daripada beliau sahaja, cukup untuk aku baca sudah..itu pun jika isu itu tidak diulang berkali-kali.

Apa pun, aku ucapkan terima kasih kepada kawan aku tu kerana sudi berkongsi maklumat dalam Pa&Ma dan semoga beliau akan murah rezeki. Amin.

p/s: baru nak baca Pa&Ma bulan lepas...=>

No comments: