Thursday, May 13, 2010

Kaedah Pembelajaran

Since aku dan Yanie tinggal di opis dan yang lain pergi lawatan di IPPH, kami telah diajak oleh TP1 untuk sama-sama berkongsi ilmu berkenaan "KAEDAH PEMBELAJARAN".

Banyak yang aku belajar. Dan sekarang aku memahami kenapa ibu bapa hendakkan yang terbaik untuk anak-anaknya. Cuma cara kita mencorak mungkin berbeza. Pilihan terletak pada tangan kita sebagai ibu dan bapa.

Apa pun, aku akan cuba merangsang left brain & right brain baby boy. Dan kemungkinan aku terus mengajarnya membaca instead of kenal huruf. Kenapa? Biarlah rahsia... kalau sesiapa nak tahu, call la TP1 aku...hahahahahha...ada berani ke??? Since dia dah nak pencen, boleh lah dia buat side income, support bumiputra la sikit!!!

p/s: tersengih-sengih sebab tak sabar nak present kat husband!!!

No comments: