Wednesday, July 28, 2010

Apa kes?

Hum...aku sangat keletihan lately ni. Semalam, hari ini dan esok aku attend training. Walau PC aku dah baik demam, aku masih tidak berkesempatan untuk memasangnya. In fact, aku nak CPU dok atas meja sekali supaya aku senang nak guna USB port. Insya Allah, esok aku pasang la selepas meminta bantu rakan aku untuk mengangkatnya ke atas meja.

Semalam, aku follow Dd ke kedai Bata, dia nak beli lapik tapak kasut. Aku pun tengok-tengok la kasut yang sesuai untuk orang yang berat cam aku ni. Kenapa kasut? Aku kena jaga attire aku walau aku tengah pregnant, lesen besar or lesen kecil itu bukan alasan yea untuk tidak menjaga penampilan ke pejabat. Akhirnya aku membeli satu kasut Flexology, walau aku tak tau ape bendanya la maksudnya. Jangan terkejut, dari size 6 sekarang aku kena pakai size 8. And Dd la yang paling heran sebab macamana hari-hari aku gi opis pakai kasut size 6 selama ni. Jawapannya senang je, kasut lama tu dah sangat mengembang dan Dd sendiri akui macam nak pecah dah kasut lama aku tu. Maka secara rasminya hari ini aku memakai kasut baru ke opis. Macam longgar plak rasa tapi kaki dah tak rasa terhimpit aje lagi.

Dan di malam harinya aku telah habis memeriksa barangan bb boy. Tiada defect yang harus aku tukar. Harap-harap bb boy muat pakai baju-baju tu semua. Walau kena perli bila plak stokin tu akan dipakai oleh bb sebab baju semua setakat ni jenis suit, Sabtu ni Dd lupa la tu aku nak gi beli baju lain lagi....hehhehe. Ingat nak amik pic and tampek kat sini, tapi mata dah berat so terus ZzZZZZZzzzz...

p/s: Dd jangan lupa beli mould kat Mothercare tu tau...

No comments: