Wednesday, July 14, 2010

Dunkin Donuts

Best..best...semalam Dd bawak balik donuts satu kotak. Satu kotak ada 6 biji donuts. Hum...semua bentuk memang pelik sikit. Nape pelik? Sebab kalau aku yang beli, sure tak amik punya..

On the way balik, ada accident di simpang Broga. Habis jalan raya sesak sampai ke bandar Semenyih. Ada bagus dan ada yang tak bagus dalam kejadian tersebut. Yang bagus, ada orang sudi membantu mangsa kemalangan dengan mengawal lalu lintas. Yang tak bagus, kenapa la tak mau alih kenderaan tu ke tepi sesegera yang boleh & yang mengawal lalu lintas tu tak pakai akal arah mana kenderaan banyak ketika waktu itu. Pulak tu, pemandu lain semua tak mau mengalah, nak cepat macam dah nak terberak sangat. Pelik tapi benar bila melintasi tempat kejadian, aishhh...tetiba jadi pemandu yang sangat bersabar dengan memandu perlahan gila sebab nak tengok berapa kereta, ada cedera, bangsa apa, kereta apa. Rasa nak korek aje biji mata korang semua!!

Lepas makan donut, aku tertido. Dd gi jumpa mummy dia, ambil nasi. Owh...korang tau tak program mangkuk tingkat? Ha...pada yang tak sempat masak, boleh cuba cari apa program mangkuk tingkat tu. Last month aku baca dalam NST. Pada aku program ni bagus cuma aku belum mencubanya kerana waktu penghantaran yang tak sesuai dengan kehidupan aku sekarang.

p/s: Aku sekarang dok kat umah mak aku...hehhehe

No comments: