Tuesday, August 31, 2010

Today is my birthday

Teruk betul Dd, bersungguh aku panggil dia pukul 12 untuk wish aku happy birthday tapi dia buat dek aje menghadap komputer. Takkan tak sedar dah masuk 31 Ogos 2010, siap orang main mercun pom..pom..pom..kat luar rumah.

Yang SMS aku dengan ucapan indah-indah adalah opismate aku Cik Yanie dan Kak Yan. Begitu juga dengan akak aku.

Yang wish dengan mulut siapa lagi kalau bukan orang di rumah ni Dd dan mak Mm.

Yang wish kot Facebook paling ramai la...cousin aku Nor, kawan-kawan aku Farah, Yusro, Akmal, Ijan, Su, Kak As dan Ida. Ops...cousin aku Arif pun wish aku. Suami aku pun guna Facebook sejam lebih awal tapi wish Merdeka Day yang ke 53 dan kemudian baru wish Birthday aku. Farah siap hantar video klip lagu Happy Birthday...lawak tul!!!

p/s: Tak kira...nak merajuk jugak sebab Dd tak nyanyi lagu Happy Birthday untuk aku!!

No comments: