Thursday, August 18, 2011

Jangkitan

Mm dah jangkitkan selesema pada baby Azizi. Hari Rabu, suhu badan dia sgt tinggi sekitar 39.4, sekarang ni pun sekitar 37.8.

Bergegas la Mm balik, ambil baby Azizi dan maid terus tuju KPJ Kajang. Hum....punya la bertahun nak cari file pesakit. Sampai hangin Mm satu badan. Tu belum cerita bab bayar dan terima ubat. Sampai maid aku yg tak sekolah tinggi pun boleh cakap pekerja ramai tapi lama sangat buat keje. Yang ramai-ramai tu tak buat apa pun.



Paper bag instead of plastic bag.


Sekali lihat cam ubat , rupanya ubat selesema. Doc kata usia ni tak sesuai dah tu nape bagi.


Aku dah ckp ada ubat demam, yang ni anak aku tak makan, dimuntahkan balik nanti.


Yang ni manis, tiada masalah utk makan.


Yang perisa strawberry ni diterima tekak baby Azizi. Ubat ni aku bawa sbg bukti aku ada ubat demam yg baru shj diambil 2 days before.


I demam la Mummy....I nak kepit aje dgn you. Dalam pada tu pun 2x jatuh dlm usaha nak merangkak smp berdarah gusi.

No comments: